επιλογη τοποθεσιας καταστηματος παγωτου

Η έναρξη ενός καταστήματος πώλησης παγωτού και γλυκών, απαιτεί την κατανόηση της αγοράς και την καλύτερη δυνατή έρευνα ώστε να στήσετε το κατάστημά σας στο καλύτερο δυνατό πόστο.

Για να δημιουργήσετε μια πετυχημένη επιχείρηση σε αυτόν τον κλάδο, θα πρέπει να κατανοήσετε πως η τοποθεσία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο που μπορεί να εκτοξεύσει ή να καταστρέψει το κατάστημά σας!

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε το πως επιλέγουμε το καταλληλότερο σημείο για να ανοίξουμε ένα κατάστημα παγωτού και γλυκών, πως να το εξοπλίσουμε καθώς και τι να αποφύγουμε.

Θέλετε να ανοίξετε το δικό σας κατάστημα εστίασης; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας!

Για τι είδους επιχείρηση αναζητούμε το ιδανικότερο κατάστημα

Εδώ θα αναζητήσουμε τα κατάλληλα points ώστε να βρούμε το ιδανικό κατάστημα για το άνοιγμα ενός παγωτατζίδικου καθώς και ενός καταστήματος με γλυκά όπως κρέπες, βάφλες, pancakes, κ.α.

Τα εξειδικευμένα καταστήματα παγωτού πρέπει να προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία γύρω από αυτό το τρομερό γλύκισμα, όπως παγωτό soft ice, παγωτό βιτρίνας (σκληρό παγωτό), ποικιλία toppings και σιροπιών όπως επίσης και διάφορα χωνάκια για να μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.

Επιπλέον, καλό θα ήταν να προσφέρουν κι άλλα συμπληρωματικά προϊόντα, που θα αναλύσουμε παρακάτω!

Η σημασία του location σε ένα κατάστημα παγωτού

anoigma-katastimatos-pagotou

Η τοποθεσία που θα επιλέξετε για το παγωτατζίδικό σας είναι κρίσιμης σημασίας καθώς μπορεί είτε να σας απογειώσει είτε να σας χαντακώσει!

Μια προνομιακή και κεντρική τοποθεσία συμβάλει σημαντικά στην ορατότητα και την προσβασιμότητα στο κατάστημά σας με αποτέλεσμα να έχετε και σημαντικά αυξημένη κερδοφορία.

Δεδομένου ότι το παγωτό είναι ένα ευρέως διαδεδομένο γλυκό που καταναλώνεται από τη μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου, το να βρίσκεστε σε μια αγορά με υψηλή επισκεψιμότητα μαθηματικά θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις!

Το αν είστε επίσης κοντά σε αξιοθέατα, πάρκα ή σχολεία μπορεί επίσης να παίξει σημαντικό ρόλο στην πελατεία σας.

Τέλος, η καλή τοποθεσία είναι μόνο ένα κομμάτι από το συνολικό πλάνο marketing που πρέπει να εφαρμόσετε για το κατάστημά σας – όμως όταν έχετε καλή προβολή σε κεντρικό σημείο, τότε μπορείτε να έχετε και μειωμένο budget διαφήμισης σε σχέση με το αν το κατάστημα ήταν κρυμμένο σε κάποιο στενό, οπότε θα έπρεπε να κάνετε περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ και να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα σε διαφήμιση.

# Ορατότητα

Η ορατότητα στους περαστικούς αυξάνει κατά πολύ τις πιθανότητες να πιάσετε σταθερούς πελάτες, αρκεί να έχετε καλό προϊόν και ένα κατάστημα ευχάριστο προς τους επισκέπτες.

# Προσβασιμότητα

Το κατάστημα θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμο με τα πόδια και ιδανικά να υπάρχει χώρος να σταθμεύουν αυτοκίνητα αν στοχεύουμε σε take away προϊόντα.

Target group

Η γειτνίαση με πάρκα, αξιοθέατα και άλλα σημεία ενδιαφέροντος μπορεί να προσελκύσει ένα συγκεκριμένο δημογραφικό κοινό που να είναι επωφελές για την επιχείρησή σας. Αν είστε για παράδειγμα κοντά σε ένα σχολείο, είναι σίγουρο ότι θα αυξηθούν οι πωλήσεις παγωτού από τους μαθητές, αρκεί να έχετε ένα οικονομικό προϊόν να τους προσφέρετε!

Καλές τοποθεσίες για ένα κατάστημα παγωτού

Καλές τοποθεσίες για να δημιουργήσετε ένα κατάστημα παγωτού και γλυκών είναι:

#Εμπορικά κέντρα

Εγγυημένη υψηλή επισκεψιμότητα και κόσμος που μετά τη βόλτα του θα φάει ένα γλυκό!

#Τουριστικές περιοχές

Οι τουριστικές περιοχές είναι η νο1 περιοχή για τέτοιες επιχειρήσεις. Ο κόσμος στις διακοπές του είναι πιο χαλαρός και σχεδόν κάθε μέρα θα φάει ένα γλυκό ή ένα παγωτό!

#Περιοχές στο κέντρο της πόλης

Πάντα τα κέντρα των πόλεων μαζεύουν τον περισσότερο κόσμο – τόσο από την ίδια την πόλη όσο και περαστικούς από άλλα μέρη. Εδώ θα πρέπει να στοχεύσετε σε μια σταθερή πελατεία αλλά και στον περαστικό κόσμο.

#Κοντά σε σημεία ενδιαφέροντος

Αν μαζεύετε αρκετός κόσμος σε πάρκα ή παραλίες για παράδειγμα, ένα κατάστημα εκεί κοντά θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή!

Θέλετε να ανοίξετε το δικό σας κατάστημα εστίασης; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας!

Αξιολόγηση της επισκεψιμότητας κάθε σημείου

pagoto

Πριν πάρετε την απόφαση για την τοποθεσία που θέλετε να φτιάξετε το κατάστημα των ονείρων σας και αφού έχετε απαντήσει στο ερώτημα « τι μαγαζί να ανοίξω » , τότε το επόμενο βήμα είναι να κάνετε scouting ώστε να δείτε ποια περιοχή θα είναι πιο κερδοφόρα για εσάς!

Αξιολογήστε την περιοχή αφιερώνοντας καθημερινά και τα Σαββατοκύριακα χρόνο στην περιοχή για να δείτε τι και πόσος κόσμος την επισκέπτετε. Επιπλεόν, δείτε τις γειτονικές επιχειρήσεις και τι πελατεία έχουν.

Κάντε μια πλήρη έρευνα και αξιολογήστε τόσο τα ποσοτικά δεδομένα όσο και τα ποιοτικά – δηλαδή πόσα μπορεί να ξοδέψει ο κόσμος εκείνης της περιοχής, τι «κουλτούρα» επικρατεί, κ.α.

Αν το κατάστημά σας πουλάει ακριβά γλυκά και ο κόσμος είναι κατά βάση νεολαία, τότε ίσως δυσκολευτείτε να επιβιώσετε, όσος κόσμος κι αν περνάει μπροστά από το κατάστημά σας!

Θα πρέπει το σημείο και το target group να έρχονται σε μια ισορροπία με τον περαστικό κόσμο και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του.

Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψιν όταν ανοίγετε ένα κατάστημα παγωτού

Το άνοιγμα ενός καταστήματος ποτέ δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. Πριν ανοίξετε το δικό σας κατάστημα πώλησης παγωτού, είναι καλό να λάβετε υπόψιν κάποια πράγματα που θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή σας αργότερα!

# Δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου – Business Plan

Είναι το σημείο που αποτυγχάνουν οι περισσότερες εταιρείες καθώς δεν έχουν δημιουργήσει ένα business plan εξ’αρχής για να γνωρίζουν πως πρέπει να κινηθούν και τι πρέπει να κάνουν ακόμα και στην περίπτωση που υπάρξουν δυσκολίες.

Στο business plan θα συμπεριλάβετε μια επισκόπηση της εταιρείας καθώς και ποιο πρόβλημα λύνει στην τοπικά αγορά που θα δραστηριοποιηθεί. Επιπλέον, θα κάνετε μια ανάλυση της αγοράς-στόχου που θα στοχεύετε, θα αναλύσετε την καθημερινή λειτουργία του καταστήματος και θα παρέχετε ένα λεπτομερές budget που θα περιλαμβάνει τις αρχικές δαπάνες κατασκευής του καταστήματος, τα πάγια έξοδα (μισθοδοσίες, ενοίκια, ΔΕΚΟ, κτλ) καθώς και μια πρόβλεψη πωλήσεων για τα πρώτα 2 χρόνια.

Τέλος, μέσα στο business plan σας θα πρέπει να εντάξετε και την στρατηγική marketing που θα ακολουθήσετε. Σε ποια διαδικτυακά κανάλια θα απευθυνθείτε, τι κινήσεις θα κάνετε καθώς και ποιο είναι το target group σας.

# Επιλέγοντας το σωστό εξοπλισμό

Όσο καλό σημείο κι αν διαλέξετε και όσο τέλεια να ακολουθήσετε ένα επιτυχημένο business plan, αν δεν έχετε το σωστό εξοπλισμό που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του καταστήματός σας καθώς και ένα ποιοτικό προϊόν, τότε όλη η προσπάθεια θα πάει στράφι!

Σχετικά με την παγωτομηχανή – που θα είναι το κυρίως προϊόν σας – θα πρέπει να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή ώστε να έχετε ένα αξιόπιστο μηχάνημα με τις πιθανότητες για κάποια βλάβη να είναι μηδαμινές.

Τι θα πρέπει λοιπόν να προσέξετε στην επιλογή μιας επαγγελματικής παγωτομηχανής;

Χωρητικότητα: Ανάλογα την χωρητικότητα και την παραγωγή της μηχανής σας, θα μπορέσετε να εξυπηρετήσετε και τα αντίστοιχα άτομα. Αν διαλέξετε μια μηχανή παγωτού soft ice μικρής παραγωγής, αν έχετε 5-6 άτομα ταυτόχρονα στο κατάστημα ίσως θα καθυστερήσετε να τους εξυπηρετήσετε όλους και να υπάρχουν δυσαρέσκειες – κάτι που δεν το θέλετε σε καμία περίπτωση!

Ποιότητα μηχανήματος: Επιλέξετε μόνο ποιοτικές μηχανές που λειτουργούν απροβλημάτιστα και επίσης συντηρούνται και καθαρίζονται εύκολα χωρίς πολύωρες διαδικασίες.

Χαρακτηριστικά παγωτομηχανής: Τα χαρακτηριστικά κάθε παγωτομηχανής μπορεί να διαφέρουν ως προς τις διαθέσιμες γεύσεις, τη δυνατότητα ψύξης στους κάδους, κ.α. Επιλέξτε μια παγωτομηχανή που μπορεί να προσφέρει αρκετές γεύσεις παγωτού (όπως είναι η παγωτομηχανή Seven της FrozenBarμε 7 γεύσεις) και με μια μεγάλη παραγωγή της τάξης των 200-300 χωνάκια / ώρα!

Εγγύηση και εξυπηρέτηση: Πολύ σημαντικό κομμάτι στην επιβίωσή σας είναι να έχετε την πλήρη εξυπηρέτηση από την εταιρεία που αγοράζετε τα μηχανήματά σας. Προτιμήστε μια εταιρεία που προσφέρει άμεση εξυπηρέτηση και ανταλλακτικά πάντα διαθέσιμα για τους πελάτες της.

Στην FrozenBAR Hellas έχουμε πάντα σε στοκ όλα τα πιθανά ανταλλακτικά που μπορεί να χρειαστεί ένας συνεργάτης μας ενώ παρέχουμε γρήγορο και οικονομικό service σε οτιδήποτε χρειαστείτε!

Διευρύνοντας την προϊοντική γκάμα του καταστήματος

pagoto-bubble-waffle

Συνήθως τα καταστήματα χρειάζονται μια ποικιλία συναφών ειδών για να επιβιώσουν και να είναι κερδοφόρα. Ένα κατάστημα αποκλειστικά και μόνο με παγωτό μπορεί να είναι βιώσιμο σε μια αμιγώς τουριστική περιοχή με πολύ κόσμο, όμως σε ένα σημείο στο κέντρο της πόλης, θα πρέπει να προσθέσει μερικά ακόμα προϊόντα!

Σε ένα κατάστημα παγωτού μπορούμε να προσθέσουμε τα παρακάτω προϊόντα:

  • Roll Ice Cream
  • Βάφλες
  • Pancakes
  • Κρέπες
  • Choco Kebab
  • Bubble Tea

Το Roll ice cream προσφέρει μια διαφορετική εκδοχή του παγωτού, κάνοντας το παγωτό ρολλάκια που φτιάχνονται εκείνη την ώρα μπροστά στα μάτια του πελάτη! Πρόκειται για ένα ολόφρεσκο παγωτό που διαμορφώνεται όπως το θέλει ο πελάτης!

Το προϊόν είναι must για κάθε κατάστημα παγωτού πλέον καθώς συμπληρώνει το ένα το άλλο.

Οι βάφλες-κρέπες-pancakes είναι εύκολα προϊόντα που μπορούν να τοποθετηθούν στο κατάστημα και να αυξήσουν πολύ εύκολα το τζίρο.

Το μίγμα βάφλας καθώς επίσης και τα αντίστοιχα για κρέπες και pancakes φτιάχνεται πολύ γρήγορα και εύκολα χωρίς κάποια ιδιαίτερη τεχνογνωσία.

Σχετικά με το Choco Kebab, πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν που τραβάει κόσμο με τη βιτρίνα του καθώς πρόκειται για μια κυλινδρική σοκολάτα σε σχήμα γύρου που γυρνάει σε μια κάθε βιτρίνα, όπως ο γύρος κρέατος!

Αν είστε σε ένα κεντρικό σημείο προβολής, αυτό το προϊόν πρέπει οπωσδήποτε να τοποθετηθεί στο κατάστημά σας!

Τέλος, το Bubble Tea είναι ένα μοναδικό ρόφημα που φτιάχνεται στο κατάστημα σε δεκάδες γεύσεις ανάλογα το τι θέλει ο πελάτης και συμπληρώνεται από τις φρουτένιες πέρλες που σκάνε στο στόμα! Είναι το ιδανικό προϊόν take away καθώς έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους και φτιάχνεται σε μηδενικό χρόνο!

Θέλετε να ανοίξετε το δικό σας κατάστημα εστίασης; Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας!

Σύνοψη

polisi-pagotou

Το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος παγωτού και γλυκών απαιτεί μια ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς για να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες λάθους και να αυξήσετε την πιθανή κερδοφορία σας.

Η σωστή έρευνα αγοράς, η ανάλυση των δημογραφικών δεδομένων και το σωστό business plan είναι τα 3 πράγματα που θα σας φέρουν πιο κοντά στην επιτυχία.

Όλα αυτά τα προσφέρουμε στην FrozenBar Hellas με την τεχνογνωσία 12 ετών και δημιουργούμε πετυχημένα καταστήματα για τους συνεργάτες μας.

Αν σκέφτεστε να ανοίξετε το δικό σας κατάστημα εστίασης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να αναλύσουμε τις ανάγκες σας και να δούμε από την αρχή πως μπορείτε να έχετε ένα επιτυχημένο και κερδοφόρο κατάστημα εστίασης!

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *